dimecres, 12 de desembre del 2007

Cap de setmana a Foster City

Holaaaaa!!

Doncs ja torno a estar aquí, a veure si poso al dia el blog... avui que tinc una miqueta de temps aprofito!! jeje. Doncs el cap de setmana del dia d'acció de gràcies me'n vaig anar a casa de la meva cosina que viu a Foster City, que és una ciutat al sud de San Francisco, a uns 3/4s d'hora en tren. Ella fa moltíssims anys que està a California i jo només l'havia vist una vegada a casa d'una tieta però la veritat és que és un encant de noia!!! i estant jo aquí es va casar amb un noi mexicà que també és super maco! cada setmana hem parlat com a mínim una vegada i em va venir a recollir a l'aeroport quan vaig arribar. I ja feia temps que deiem de que me n'anés un cap de setmana cap a casa seva, així que cap a Foster City hi falta gent!! i la veritat és que m'ho vaig passar de conya!! ens en vam anar a dinar, després de compres, vam fer un super sopar a la barbacoa i vam estar veient pelis fins a les tantes. I sobretot, vam xerrar un munt (i com que jo no xerro gens...... jejejeje). I el seu marit és un encant, i va preparar el millor guacamole que he tastat mai!!!! I per a que la coneixei i veieu el sopar a la barbacoa, aquí van dues fotos que ens vam fer!!


I la casa que tenen és super txula, amb un munt d'espai!! i és un apartament en una zona residencial on tenen un munt de jardins per tot arreu, tres piscines, saunes, gimnàs, pistes de bàsquet, i no sé quantes coses més!! res, que arribes a casa i tens un munt de coses a fer per desconnectar!!

Un petonàs guapus i guapes!!