diumenge, 9 de desembre del 2007

El dia d'acció de gràcies (Thanksgiving day)

Hola!!!!

L'últim dijous del mes de novembre, als Estats Units es celebra el dia d'acció de gràcies, i hem van convidar a un parell de llocs!! i com que la filla de la propietària de la casa on estic vivint se n'anava aquell dijous amb els seus avis, ho celebraven el dimecres, així que vaig poder apuntar-me als dos llocs, primer amb els de la casa i després al dia següent amb els del laboratori!!
I la veritat és que és com a les pel·lícules!! un gall d'indi enorme al que li posen el guarniment per dins i el fiquen al forn durant hores i hores!! i de tant en tant el van treient per tirar-li per sobre una mica de la salseta que deixa anar i així es va rostint per fora... era com estar veient una peli americana!! jejejeje. I el gall d'indi l'acompanyen amb una salsa típica d'aquest dia que es diu gravy, el guarniment que fiquen dins del gall d'indi i que es fa al mateix temps que el gall, i també puré de patates!!!! la noia amb la que visc em va demanar que si podia preparar alguna cosa per menjar i els hi vaig preparar una truita de patates!! jejeje. I també va venir una noia que va estar vivint amb ells fa un parell d'anys i que és japonesa i va prepara sushi (que bo que estava!!!! i jo era la única que en menjava!!). Us poso una foto!! de dreta a esquerra són la filla de la dona amb la que visc, el seu xicot, la germana del xicot, la Nune (obvi! XD) i la noia aquesta japonesa que us dic. Va estar molt bé!!!

Al dia següent al matí ens vam apuntar a un voluntariat amb els de la casa per anar a donar de menjar als pobres durant el dia d'acció de gràcies (això sí que és algo típic tipiquíssim eh?? jeje), però resulta que quan vam arribar hi havia tanta gent al voluntariat que no hi havia feina!! i no només això, sinó que estava super mal organitzat. Els organitzadors l'únic que van fer va ser penjar uns papers amb les feines que s'havien de fer i que tothom triés el que volgués però és que hi havia tanta gent que quan anaves a un lloc, ja hi havia 10 persones fent aquella feina!! jejejejeje. Així que ens vam sentir una mica inútils i vam marxar a fer una volta per North Beach!

I per la tarda me'n vaig anar amb la gent dels laboratoris a casa de la Sara i el Mauricio, que són una parella que estan als dos laboratoris del costat. I van convidar no només a gent dels laboratoris de la meva planta sinó també a tota la comunitat científica espanyola que coneixen!! així que aquesta vegada vaig celebrar el dia d'acció de gràcies en part parlant català i castellà, no només anglès!! i què bo que estava també el menjar!!! vaig menjar dos dies seguits el mateix!!!! jejejeje. El Mauricio va cuinar, i la veritat és que he de dir que és un gran cuiner!! a part del gall d'indi, les salses i tot, va preparar també una carn que és mlt típica d'aquest dia, que és una espècie de pernil que tallen amb uns ganivets elèctrics!! és una llàstima que no tingui fotos per ensenyar-vos... encara no me les han passat!! va ser un dia molt divertit!! i part de les sobres me les van donar per a que me les portés a casa, així que no va ser l'únic dia que vaig menjar gall d'indi!! al final em sortia per les orelles!!!! jejejeje