dimecres, 12 de desembre del 2007

Cheesecake Factory

Hola de nou!

La setmana següent del dia d'acció de gràcies ens en vam anar dues noies del lab i jo a un restaurant que es diu Cheesecake Factory i que és hiper conegut a San Francisco!! pel que em van explicar, està sempre a petar!! si és cap de setmana, o reserves abans o ni pensis en anar-hi perquè ni de conya podràs tenir taula i entre setmana (com nosaltres vam anar) ens vam haver d'esperar una estona per poder seure!! i a més, mentres esperes pots mirar tots els pastissos que tenen.......... els haurieu de veure.......... aquell aparador deu ser pecat!!!!! jejejejeje. Una de pastissos... que se't cau la baba només de mirar-los!!!! així que ja sabíem que al menys els postres serien boníssims.... XD És un restaurant on tens moltíssima cuina americana, però tot i així, pots trobar plats de molts llocs diferents!!

El primer que et venen a preguntar és la beguda... i tenen una de coses...... uns sucs, uns batuts, que només pel nom t'entren ganes de demanar-te'ls tots!!! i les 3 vam decidir el mateix, i va ser pura casualitat!!! les 3 justament ens havíem fixat en un batut de mango amb maduixa... què bo que estava!!!! I en aquesta foto us presento a una de les dues noies amb la que vaig anar, la Jing-Yi!! és una noia super maca i mooooooolt divertida... sempre ens partim quan estem les dues juntes!!

I en aquesta altra foto us presento a la Shweta! és super maca!!!!!! (el Jordi pot donar fe d'això que dic, que ell la va conèixer!). Seiem juntes a l'escriptori de la feina, així que sempre estem xerrant!! i us preguntareu què estem fent amb un batut de mango i maduixa i menjant aletes de pollastre no??? jejejejeje. És que no podíem anar allà i no menjar les famosíssimes "Buffalo Wings", que és com es diuen aquestes aletes ja que durant tot el dia vam estar fent conya amb un altre noi del laboratori sobre elles, així que no podíem marxar d'allà sense tastar-les!! jejeje. I el que jo no sabia era que són super picants!!!! però com picaven!! XD


Em vaig demanar un plat que es deia "Madeira chicken" i era pollastre amb una salsa super bona, amb xampinyons i puré de patates..... què bo que estava...

I per fi els postres!!! aquí una foto de les tres (una mica borrosa, tot s'ha de dir... la cambrera no s'ho va currar gaire!! jejeje) amb els nostres respectius trossos de tarta!!!!!! va ser una decisió molt difícil triar-ne una només... i com no, vaig triar un pastís de xocolata... XD

I perque el veieu, aquí un primer pla del meu postre!!!! buffff... què bo que estava..... jo estava ja a petar però és que no podia deixar de menjar!! mmmmhhhh.... xocolata amb més xocolata i una mica més de xocolata per acompanyar!!!! jejeje.

Així que ara ja sabem perquè aquest restaurant és tan famós... és que realment és mooooooolt bo!!!!