diumenge, 16 de setembre del 2007

Festa alternativa

I ja per últim, us penjo un parell de videos que no tenen cap mena de desperdici... anava jo tan tranquila per agafar el tramvia que em porta a casa i em trobo una festa alternativa en un carrer molt popular aquí... hi havia barraques amb diferents tipus de menjar, llocs de diferents voluntariats, informació de tot tipus d'activitats i als dos extrems d'on estava la festa, hi havia aquestes meravelles!! dos concerts molt diferents entre ells però que no us podeu perdre! en un pel gran estil de ball que té la gent de san francisco (atenció al noi de la samarreta vermella, la noia del cabell pelroig i el rastaman del principi, es el que està d'esquenes... les rastes li arribaven al cul!!!). En l'altre, un grup de rock amb els 4 membres del grup borratxos (haurieu d'haver vist la de "S" que feia el cantant quan baixava al terra amb el públic per cantar... jejejeje), el cantant aporrejant la guitarra amb una barra de pa (sí, sí... el que té a la mà el cantant és pa...) amb la consequent batalla de trossos de pa quan la va tirar al públic (abans ja els hi havia tirat el got amb la beguda), el cantant i el guitarra recargolant-se per l'escenari durant la cançó,... em vaig quedar fins al final del concert perquè en serio que vaig riure una estona!!! un parell de perles de videos perquè veieu l'ambient!!

2 comentaris:

aerinh ha dit...

holaaa ja puc comentar!
Quina passada els videos, mha encantat com balla la gent xD. M'alegro q tho passiws tant bé, un ptonet!

Anònim ha dit...

Ostres!! Deunidó la quantitat de coses que has penjat en el blog! Està molt be tot lo que estem veient d'allà, m'agrada molt la part de xina town i tens a prop de casa una reserva de bufals? Ualaaaa!! buenu, ja ens aniras explicant.. ok?? Molt bons els videos de la festa alternativa, ja has apres a ballar així? Mmmmm.. lo de la barra de pa.. potser a tabalers podriem fer alguna cosa semblant.. ;-P

Vinga!! Que vagi tot molt be i fins aviaaat!!