dijous, 13 de setembre del 2007

La multiplicació dels animals

Com ja us vaig comentar, visc en un zoològic, i cada dia ho sembla més. Avui quan he arribat a casa, he descobert dos nouvinguts, dos gossos petitets que són exactament iguals (al principi em pensava que era un i he pensat "ostres, sí que es mou ràpid el tio!") i que no sé d'on han sortit... i no sé perquè els gats continuen tenint una predilecció especial per la meva habitació. He sortit un moment de l'habitació sense tancar la porta (el que normalment faig) i us prometo que he estat fora 20 segons doncs quan he tornat i he vist que no l'havia tancada he pensat que ja se m'havia colat algun, i efectivament! i no un, sinó dos!! jejejejeje. No m'importa que entrin ni que es passegin per aquí perquè són molt macos, però si no surten i per la nit quan estigui dormint volen sortir els hi obrirà Rita la cantaora la porta!! i he estat pensant que si el número d'animals es va multiplicant al mateix ritme que ara, quan marxi d'aquesta casa al desembre no podré sortir per la porta de tant de bitxo que hi haurà per aquí!
I fins aquí les meves aventures i desventures dels animals d'aquesta casa. Edurne Gallastegui, TV3, San Francisco