dimarts, 11 de setembre del 2007

L'oceà...

Continuant amb la meva pujada de fotos, aquí teniu una molt txula de l'oceà Pacífic!!! ahir vaig anar a investigar una miqueta el barri després de que m'arribessin per fi les maletes a casa i vaig apropar-me una estoneta a la platja!! estava plena de gent passejant, amb gossos, sopant... quin lloc més maco!!! segur que hi aniré més d'una i més de dues i de tres vegades per allà amb el llibre a llegir una estoneta! la veritat és que és molt impressionant i el soroll de les onades és molt maco!!! aish, que em poso romanticona!!! jejejeje. I a més estava marxant el sol i el cel tenia uns colors molt peculiars! després me'n vaig anar al Golden Gate Park però ja s'havia fet bastant de nit i em va fer una mica de cosa ficar-me en el parc amb tan poca llum així que hauré de deixar la visita per un altre dia!