dimarts, 11 de setembre del 2007

La meva habitació a San Forisco

Hola!!!!

Bueno, vaig a començar a posar fotos pel blog!! no n'he fet gaires encara però us poso les de la meva habitació, que la veritat és que està molt bé!!! un llit enorme, tele amb cable, un munt d'armaris (si no tinc tanta roba per omplir-los!!! hauré d'anar de compres.... jejejeje), un escriptori molt txulu,... pel sector friki que llegeixi el blog he de dir que em que el nino que hiha a sobre del llit és un Toad que em vaig portar de Barcelona (gràcies per regalar-me'l, m'agrada molt!!!!). Sobre la resta de la casa he de dir que visc en una espècie de zoològic!! jejejeje. Està ple d'animals... tenen 3 gossos (bueno, 2 estan sempre i un no sé on nassos el tenen que apareix de tant en tant..... no faré preguntes... XD) i tropecientos milions de gats. Bueno, em pensava que en tenien 3 però ahir va aparèixer un quart que m'havien dit que no sortia gaire de sota el forn, on li agrada amagar-se. Ah, i un dels gossos és vegetarià (perquè el noi que viu aquí també ho és) i un dels gats té Alzheimer... i he de vigilar perquè els gats se'm colen dins l'habitació quan em descuido!!! jejejeje. És que entren, es fiquen sota el llit i no me n'adono i fa una estona estava per aquí al llit amb l'ordinador i d'aquí sota el llit amb tota la parsimònia del món... jejejejeje.