diumenge, 7 d’octubre del 2007

Cap de setmana d'activitats II

La veritat és que aquest cap de setmana estava ple d’activitats a SF!! La Katherine, la noia amb la que estic vivint em va passar un diari amb totes les activitats que hi havia i a part de informació sobre la fleet week que us he explicat, també vaig veure que hi havia un festival de música al Golden Gate Park amb molt bona pinta aquest diumenge!! Així que cap al parc hi falta gent!! I la veritat és que gent no hi faltava!!! Estava pleníssim de gent!!! Crec que tota la gent de SF o bé estava veient els avions (avui diumenge també hi havia exhibició) o bé al Golden Gate Park!! Estic segura que si hagués anat a cap altre lloc no hagués trobat ningú!!! Jejejeje. És molt txulu perquè a la gent li agrada molt això de sortir els caps de setmana a pendre al fresca i a fer activitats. Doncs he anat als concerts i he de dir que m’han ENCANTAT!!! Era música més aviat alternativa molt txula!!!! Hi havia varies zones amb diferents tipus de música i hi havia una d’aquestes zones on tots els grups que tocaven tenien banjos i he vist un grup que m’ha agradat molt!! Tenien com 8 tipus diferents de banjos i els anaven canviant!!! Jejejeje. Us poso una foto perquè els veieu, tot i que a la foto només surt un dels dos que estaven tocant! La llàstima és que no pugueu sentir-ho... no estava permès fer videos...




I un altre grup on hi havia moltíssima gent i tocaven amb guitarres, banjos i flautes travesseres!! I hi havia un munt de hippies, ballant i cantant!! Però vestits com t’imagines els hippies, i sense sabates!! I després un altre grup que tenien un fotimer de gent!! us poso una foto perquè us en feu una idea de la gent que hi havia! I la gent va super preparada!! Tots amb les seves mantes i tovalloles per estirar-se a terra, amb cadires i parasols, amb neveretes plenes de beguda... INCREIBLE!!!!


I per últim, un detall que m’he trobat a un dels concerts! Fixeu-vos en aquesta bandera!! No us sembla que està molt bé?? ;D



Ah, i per cert!! Després de marxar del festival me n’he anat a una zona on m’havien dit que es podia comprar fruita i verdura barata... de que poc em torno boja!!!!!! He trobat de tot!!! Tenien fins i tot mandarines, figues i castanyes!!!! Una mica car, però bueno, tenia tot molt bona pinta!! Gent, que tenim molta sort de viure on vivim i poder menjar com mengem!! Que aquí te n’has d’anar a llocs que anomenen “orgànics” per poder comprar coses que allà trobaries a tot arreu!! Ah, i de que poc em dóna algo quan he vist que en una d’aquestes botigues hi havia Vichy Català!!!! Jejejeje. Som internacionals!!!