dilluns, 15 d’octubre del 2007

De turisme per la ciutat (VII): El Golden Gate Bridge

Hola!!!

Doncs res, aquí començo la meva crònica del cap de setmana passat!!! El dissabte el vaig començar de maruja, fent coses per casa i anant a comprar i per la tarda vaig quedar amb una noia de Pamplona que es diu Montse que treballa al mateix centre que jo per anar a veure a la Sara, una noia catalana del laboratori del costat i que ha tingut un nen fa un mes. La Sara em va ajudar un munt a trobar pis a SF i també em va donar un munt de consells!!! I quina monada de nen que té!! Se’m queia la baba... i no us ho perdeu que als 5 minuts de tenir-lo als meus braços es va posar a plorar!!! I ja em veieu a mi intentant calmar-lo!!! Jejejeje.

I el diumenge vaig haver d’anar a treballar pel matí però per la tarda va sortit la Nune turista a la llum i vaig decidir anar a creuar el pont del Golden Gate caminant!!! Això sí que és ser guiri!! M’estic guanyant a pols ser la turista número 1 de SF!! Jejeje. Crec que això i muntar-se en un dels tramvies d’aquests de l’any de la picor és lo més guiri que pots fer a aquesta ciutat!!! XD (ara ja només em queda lo del tramvia!!). I tot i que a la meva feina feia un sol radiant, a mesura que m’anava apropant al pont feia més mal temps i hi havia boira... semblen mentida aquests canvis del temps!! El primer que he de dir és que em vaig tornar boja a fer fotos......... en serio... és que és INCREIBLE!!!! és tan txulu que no podia deixar de fer fotos i videos! fins i tot se'm van acabar la memòria i les piles de la càmera!! això de la memòria rai, que ja em veieu esborrant fotos mentres caminava però amb el tema piles ja ho tenia més txungu! menys mal que va ser al final! Bueno, us en començo a posar fotos i deixo de xerrar tant!!! jeje. Aquesta primera foto és des del parc que hi ha just abans de poder pujar al pont (ostres, la boira és impressionant, no us sembla??) i tot i que el temps no acompanyava gaire, estava plagat de gent!!!




I les fotos d'ara ja són desde dins del pont (aish, què difícil se m'està fent triar les fotos que us penjo!!). Passava una cosa curiosa que cridava molt l'atenció! resulta que de les dues columnes que hi ha (bueno, digueu-lis columnes, pilars, torres o com vulgueu! és que no sé com anomenar-les!!) una estava rodejada de boira i l'altre no en tenia gens i estava iluminada completament pel sol!! Us poso un parell de fotos per a que pogueu veure això!! penseu que les dues estan fetes des del mig del pont amb 20 segons de diferència l'una de l'altra. Increïble oi?



Per cert!! estava tot ple de gent que parlava castellà! i pel que vaig veure, no només ha passat per allà gent que parlava castellà, sinó veieu això que em vaig trobar (digue-me friki per haver-hi fet una foto... XD)


Us poso també un parell de videos per a que us feu una idea més en viu i en directe del que és estar allà dins. El soroll dels cotxes passant és esfereidor! a la tornada em vaig posar música i anava escoltant Mago de Oz (com no... jeje) i gairebé no sentia res de la música!! En el primer es pot veure una bona part de la ciutat, els velers que hi ha al mar (són aquestes taquetes blanques!) i després el pont en primera persona! En el segon, es veu el parc natural que hi ha creuant el pont i després la diferència entre les dues columnes del pont (tot i que la primera la vaig enxampar amb una miqueeeeta de boira, però va ser un moment passatger! XD)

Per cert, per si teniu curiositat en saber quant de temps es triga, a l'anada vaig trigar una hora (però parant continuament a fer fotos i videos! :-P) i a la tornada vaig voler saber quant de temps es triga anant a pas normal sense parar i el vaig creuar en mitja hora!


Tota una experiència!!!!!!! Em va encantar!!!!!

3 comentaris:

dimna ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
dimna ha dit...

Mitja hora? I si cau què?
I tu nades bé? Per si de cas no hi pasis sovint vale. ;=?

Edurne ha dit...

Dona, esperem que no caigui!! jejeje. I molt sovint no el passaré, però alguna vegada més sí que ho faré, que és molt txuluuuuu!!! XD
Un petonàs!!!