diumenge, 21 d’octubre del 2007

De turisme per la ciutat (VIII): Mission i Castro

Hola guapes i guapus!!
Doncs aquest cap de setmana he visitat dos dels barris de SF amb més personalitat pròpia!! el primer d'ells és la Mission, que és el barri hispà i he de dir que és com entrar en un altre món, és com estar en una altra ciutat!! tot està en castellà, tots els restaurants són mexicans, colombians,... i tothom parla castellà pel carrer (per fi he pogut entendre tot el que la gent deia al meu voltant!!! jejeje). Hi ha un carrer que es diu Dolores St. que és molt maco! hi ha palmeres a totes dues bandes del carrer, i és molt txulu per anar passejant (sobretot, si tens un dia amb tan bon temps com ha fet aquest cap de setmana!!). Després vaig arribar al Mission Dolores Park, un parc enorme on el més impressionant són les vistes!!! la vista que es pot veure de la ciutat és increible!! us poso una foto per a que ho pogueu veure!!

A més, estant en aquest lloc he tingut molta sort perquè hi havia un grup de nois fent un concert, i la veritat és que tocaven molt bé, així que m'he quedat força estona escoltant-los!! vaja, sembla que em vaig trobant amb tot de concert pel meu camí!! i sembla mentida que puguin haver tants parcs com aquest a la ciutat!!

I una cosa molt característica d'aquest barri és que et pots anar trobant murals pintats a les parets per tot arreu on camines! pel que es veu, hi ha un carrer que n'està ple però no hi vaig arribar perquè ja s'estava fent tard però igualment, me'n vaig trobar com 5 o 6 només recorrent els carrers més principals! un que em va agradar molt estava a la porta de l'associació de dones de la Mission. Us en poso un detall, que el mural era molt gran!

L'altre lloc on vaig estar va ser Castro, que és el barri gay de San Francisco. He de dir que M'ENCANTA aquest barri!!!! és un barri alegre, ple de vida, et fa sentir molt bé i on et poses de molt bon humor!! té una part com més residencial, on pots trobar cases típiques victorianes (SF n'està ple!!) com les de la foto (a qui no li agradaria viure en una casa d'aquestes???)

Però la millor part d'aquest barri va arribant a mesura que t'apropes als seus carrers principals, a Castro St. i Market St... només sortir del metro, ja et trobes amb aquesta bandera enorme que fa que sàpigues que estàs al lloc correcte, que no t'has equivocat!! jejeje.


I després vas passejant pel carrer i a cada farola hi ha la bandera gay (espero que es pugui veure bé a la foto d'abaix!! estan a totes les faroles!!!), veus a tot de parelles gays passejant pel carrer, està ple de botigues i pots trobar coses tipus gots, mitjons i tot tipus de roba amb la bandera gay. I és un barri amb moltíssima vida, hi ha moltíssima gent jove (ja era hora que en trobés!! jejeje), la gent està rient a tot arreu, vaig trobar varios grups de gent que anaven disfressats, també vaig veure passar un noi i una noia en una bici amb uns bafles i tenien música a tot drap (i sonava la cançó de "like a prayer") i anaven cantant i saltant sobre la bici, animant a tothom!! és el barri on bàsicament està la festa!!!! i quines ganes que tinc que arribi Halloween, que m'han dit que la festa que es monta és molt txula!!! que no pots deixar passar l'oportunitat d'anar a Castro a Halloween!!!!

Quin barri més txulu!!!!!!!!!!!!!!!!!