divendres, 12 d’octubre del 2007

Wine & Cheese

Hola!!!

Us explico la festeta que hem fet avui a la feina! Resulta que cada 2-3 setmanes fan una festa que anomenen Wine & Cheese (Vi i Formatge). A Barcelona també fem el mateix però aquí en comptes de tenir cervesa i patates com tenim allà, compren vi i formatge. I aquesta vegada ens tocava organitzar-ho als del meu lab i com ja us podeu imaginar m'he apuntat a la comissió organitzadora!! així que hem anat a comprar tot el menjar amb el cotxe i quina ha estat la meva sorpresa al trobar formatge manxec!! així que ha estat un dels que hem escollit!! (per fi no era un formatge per untar!!!!). Ah, i també tenien vi Marqués de Càceres!!! jejejeje. I hem comprat també un vi peleón que es deia "El abrazo del toro"!!!! boníssim el nom!! (suposo que perquè al ser peleón deu pujar al cap i t'abraces al que sigui, encara que sigui un toro!! XD) L'hem comprat perquè els hi he dit que faria sangria!!!!! i tot i que va contra tota tradició també hem comprat cervesa perquè els hi he comentat que no m'agradava el vi!! XDDD Què macus!!!!! així que he canviat una mica la tradició i el wine & cheese s'ha convertit en el wine & cheese & sangria & beer!!!!!!! gent, que els hi ha agradat molt la sangria!! tothom em deia que estava molt bona!! jejejeje. Llàstima que no he pogut fer fotus!! sinó us ho podria haver ensenyat tot... bueno, en una altra festa!!!

Un petonàs!!