dimecres, 3 d’octubre del 2007

La cultura catalana a SF!

Hola gent!!!!

Encara no ha arribat el cap de setmana i no ha sortit a la llum la Nune turista però aprofito per dir-vos que estic fent país a les amèriques!!! ja els hi he explicat el que són els correfocs!! i s'han quedat flipant!! me n'estic fent un fart d'ensenyar a tota la gent el bloc de diables i videos del youtube!! i per aquells que estiguin pensant en fer bolos per aquí, he de dir que no és possible ja que resulta que els petards són ilegals!!!! us ho podeu creure???? uala, uala!!! jejeje. Ara bé, hagués estat una gran idea!!! I avui m'han portat una guia en anglès de Barcelona i he flipat, hi havia fotos de correfocs (!!!!), del Barça, iiiiiiii, una cosa moooooolt important és que sortia informació de les festes de Sants!!!! en serio que he flipat un munt!!!!!!!!!!!!!!! segur que se'm deu haver quedat cara de tonta!!! posava que no eren tan importants com les de Gràcia (emmmmm.........) però que són molt txules!!! (bueno, no així però venia a dir això!!!). Si és que no hi ha res com Sants!!! i també els hi he explicat el que són les festes de la Mercè, la revetlla de Sant Joan, els castellers, els gegants i he fet política anti-taurina!! ei, que no tinc ni idea d'anglès, però quan m'interessa ja em faig entendre!!! jejejejejeje

Un petonàs!!!!

2 comentaris:

liliana ha dit...

Guapíxima!!!!

Tia, quantes coses que veus i expliques!!! Ja curres al laboratori o era una tapadera? jejeje
Ei, k m'encanta el teu blog i que disfriutis la teva estança a l'altra banda del charcu.
Per cert, he penjat una foto al blog diablescu, de la mercè en la que hi faltes tu, no per que t'enyoris, sino per que ens tinguis presents!
Molts petonassos.
Lili.

Edurne ha dit...

Lili!!! guapa!!!!!

Que guai que m'hagis escrit!!!! ;D I moltes gràcies per penjar la foto al blog de diables!!! m'agrada molt!!

I m'has enxampat... realment això de que estic treballant... emmm.... era la tapadera per venir-me de vacances!!!!! jejejejeje. Però no li diguis a ningú eh??? ;D Que quedi entre tu i jo!!!

Un petonàs guapíssima!!!!!!