dijous, 13 de setembre del 2007

Coses curioses

Hola de nou!!!

Com encara no he pogut anar a visitar la ciutat (no més enllà del que és edurne va a la feina, edurne torna a la feina, edurne va a comprar, edurne torna de comprar), no tinc fotos per penjar-vos (cosa que segur que solucionaré el cap de setmana... jejejeje) però puc explicar-vos coses curioses o rares que m'he anat trobant.

La primera és que hi ha gent que és una miqueta rara... no sé, per exemple l'altre dia anava al bus i vaig veure pel carrer un home que duia una capa negra fins als peus, però una capa, capa, vull dir, com la que els hi van regalar els elfs a tots els components del a comunitat de l'anell al senyor dels anells (toque friki!) però fins als peus completament i en negre... en serio que era com molt extravagant! o una dona que va pujar al tramvia i que anava en pijama!! però que només li faltava l'osset, us ho prometo! amb el seu pijama de fruitetes, la bata i les xancles d'estar per casa! i lo còmode que anava la senyora! jejeje.

Una altra cosa que em va cridar l'atenció és que en un carrer per on passo per anar a la feina hi ha cartells que posa "si vols plantar un arbre, truca'ns". Però els cartells són aquells que pengen de les faroles, sabeu? com quan pengen publicitat electoral. Diuen que s'han de fer tres coses en aquesta vida no? escriure un llibre, tenir un fill i plantar un arbre, doncs si truques a aquell telèfon ja te'n solucionen una i apa, ja te'n queden menys!

Hi ha una festa filipina uns carrers més amunt al meu i a fora posa "donatius: 30$ adults i 15$ nens". Vosaltres creieu que són donatius??? jejeje. O bé que simplement has de pagar per entrar?? XD

Per últim, m'agrada molt una enganxina que hi ha al tramvia (ja dedicaré tot un apartat al gran sistema de transports de San Francisco un altre dia...), d'aquelles de "no molesteu al conductor" però aquí són com més directes. Posa algo així com "si em parles per preguntar-me algo endavant, però si vols parlar innecessariament, estalvia-t'ho". Ale, això és dir les coses sense donar-hi voltes!

Apa, doncs fins aquí la crònica d'avui! Que us vagi molt bé a tots!!! un petonàs!