diumenge, 16 de setembre del 2007

De turisme per la ciutat (II): Northern Waterfront

Com us deia abans, la segona part del meu recorregut de dissabte va ser pel Northern Waterfront. És un lloc molt maco per anar a passejar un dissabte o un diumenge al matí. Està ple de gent anant i venint pels passejos plens de flors i també és la zona on venen els crancs típics de la zona, ostres, o un pa que sembla que és molt típic, que és rodó, com una pilota i l'obren per dalt, li treuen la molla i a dins hi fiquen com una espècie de sopa espesa... la veritat és que tenia molt bona pinta!!!



També vaig pillar una exposició de màquines de joguines antigues molt txula!! de les típiques que si li fiques 25 o 50 cèntims es mouen. Aquesta de la foto era molt txula, els ninos es movien fent com si toquessin i a l'altre banda (a la dreta) hi havia uns altres ninos que estaven ballant!! jejeje


I bueno, el més famós d'aquesta zona és l'illa d'Alcatraz, que la veritat és que em pensava que estava molt lluny de la costa però resulta que està ben aprop!! Pel que vaig llegir, les cel·les de la presó feien 1'5 x 3 metres i pel que es veu molts dels presos van acabar bojos! I no m'extranya gens!!! qui no se'n tornaria estant anys en un lloc amb aquestes dimensions? per cert!! un dels presos més famosos que va estar allà va ser Al Capone!

I per a que veieu lo brutos que poden arribar a ser aquests americans, aquí va una foto dels regals que pots comprar en varies botigues de tot el port!!