dijous, 27 de setembre del 2007

La famosa boira de SF

Hola!!


Avui he tingut el meu primer contacte cara a cara amb la boira de San Francisco... tot i que tothom ja me n'havia parlat i m'havien dit que la zona on estic vivint era una de les més "foggy" (amb boira) de la ciutat, encara no havia tingut el plaer de conèixe-la. I he de dir que m'ha impressionat un munt, perquè sortia jo de casa quan de sobte he vist que algo estava al voltant meu, per tot arreu!! deu ni do!! però és que no es veia res uns metres més enllà!! quina passada... així que, càmera en mà (ara la porto sempre a sobre, per si passa algo com avui!), m'he posat a fer-li fotos per presentar-vos-la!! Us en poso una perquè la veieu, tot i que he de dir que en viu i en directe impressiona més!






I si hi ha una cosa curiosa en aquesta ciutat és que la boira és selectiva, ja que ha estat sortir del meu barri i feia un sol que no vegis!!! quan m'he baixat del Muni el cel estava super clar i quan he arribat a la meva feina el dia era radiant!! quines coses més curioses té el temps... Us en poso una altra de foto, que m'ha agradat molt (no perquè l'hagi fet jo... jejejejeje) i que l'he fet desde la parada del Muni i es veu el tramvia que anava de baixada (en direcció a l'oceà, però bueno, ni de conya es veu l'aigua... jejeje) i si us fixeu, al fons es veuen unes llumetes que eren del Muni que venia de pujada, el que jo he agafat! no sé si es veu gaire bé, però creieu-me que hi són!!

2 comentaris:

pui ha dit...

Hola Nune!!!
t'he dit que m'agrada molt el teu bloc? el que ja no sé si m'agrada tant es la boirxa aquesta... i per cert, quan parles de fred, de quants graus estem parlant!!!??? perquè per que tu diguis que tens fred...

petonassos

Edurne ha dit...

Hola puiti!!!

Com m'agrada que escrigueu comentaris!!!!!!!! guapaaaa!! sobre això del fred... és que és com a Madeira! que teníem un dia radiant i de sobte canviava i feia fred! aquí és igual, de sobte el temps et canvia!! però més que fer fred el problema és el vent! hi ha molt de vent!! però bueno, jo vaig amb el polar la mar de bé!!! així que tranquila!!

Un petonàs!!