diumenge, 9 de setembre del 2007

Ja he arribat!!

Hola!!!!

Doncs si, sembla mentida pero ja estic aqui!! Us faig cinc cetims del que ha passat despres d'acomiadar-nos a l'aeroport... el vol feia escala a Londres, aixi que cap a l'aeroport de Heathrow que hi falta gent! llavors em planto davant d'una inmensitat d'avio... de dues plantes!!!!! ostres, en serio que era enorme!! i jo tenia el seient a la fila 63 i encara hi havia unes 3 files mes enrere!! si aixo se li suma que tenia dues plantes, doncs a l'avio anavem ficats un poblet petit... llavors ha vingut la triunfada, que es tenir una mini tele tota per tu amb un munt de series, pelis, jocs per distreure's!!! aixi que m'he passat el viatge entre veient Futurama, i les pelis de 300 (ostres... la veu del Jerjes en angles no tenia desperdici...) i Pirates del Carib 3 (com no... jo i el capita Jack Sparrow!!). Tambe he de dir que ens han inflat a menjar!! crec que no haurien de permetre que ens donessin tanta cosa ja que tenint en compte el poc exercici fisic que pots fer estant assegut 12 hores a un maleit seient crec que no pot ser gaire bo per la salut!! jejeje. Bueeeeeno, fins aqui tot be, pero clar, a mi sempre m'han de passar coses i aquest viatge no seria una excepcio! resulta que quan passo per inmigracio, el paio em diu que com vaig mes de 3 mesos he d'anar a un lloc anomenat "secondary" per a parlar amb no se qui altre... despres del que vaig patir per poder aconseguir el visat li he dit que aquell visat permitia estar el temps que jo anava i tot plegat pero el tio, erre que erre, que havia d'anar a aquest lloc aixi que me'n vaig cap alla, faig la cua corresponent i quan m'arriba el torn la dona que m'ha ates em diu que no enten perque m'han enviat alla, si no calia aixi que per fer algo, m'ha fet les mateixes preguntes que m'havia fet el de fora... bueno, vale, mes problemes amb el visat pero he pensat "nena, que ja queda menys!!". Surto, miro on sortien les meves maletes i a la cinta on se suposa que haurien de sortir hi ha una trista maleta donant voltes i un paio de l'aeroport em diu que si he vingut de no se quin pais (encara estic pensant quin m'ha dit perque era realment raro...), que aquella maleta era d'un vol d'aquell pais. Aixi que vaig cap a informacio i el primer que em diu la noia d'alla, abans d'explicar-li el meu problema es "cognom", li dic i em diu "es que hi ha moltes maletes que arriben amb retard, doni'ns la seva adreca i telefon que ja li enviarem". Surto d'alla i em trobo un cartell enorme que posa "Welcome to San Francisco"!!! (doncs quina benvinguda!! XD) Bueno, aixi que la Nune esta ara mateix a San Francisco sense maletes, nomes amb el portatil i la de ma..... i com els problemes no poden venir mai sols, resulta que el meu portatil no troba la connexio wireless que hi ha a tota la casa aixi que us estic escrivint desde l'ordinador de la gent de la casa (per aixo no hi ha ni un accent ni una c trencada!! jejejeje).
Bueeeeno, doncs fins aqui el primer dia a San Forisco, que vaig a estirar-me una estona al llit que aqui son les 5 de la tarda pero jo tinc una son que em moro!!! (hi ha 9 hores de diferencia...). Un petonas a tots!!!!!

1 comentari:

Pinxo ha dit...

Ei!! guapa!! Molts ànims, eh? A veure si arregles lo de internet i podem posar en marxa el Skipy (em sembla que no s'escriu així).

Cuida't molt, eh?


Un peto