diumenge, 18 de novembre del 2007

A SF amb el Jordi (V)

Hola!!

El següent dia era... HALLOWEEN!!!!!! però tot i així, la gent treballa i jo vaig haver d'anar també una estoneta fins al migdia així que va ser el segon i últim dia del Jordi sol a SF!! us poso fotos que va fer durant el matí!

La primera d'elles és del City Hall, l'ajuntament de la ciutat, vaja! la veritat és que és un edifici impressionant, fet de granit i marbre! jo paso cada dia pel davant amb el shuttle que em porta a la feina, tant d'anada com de tornada i he de dir que per la nit és encara més impressionant, amb totes les llums enceses!

La següent foto està feta des d'un parc que es diu Yerbabuena Park i el que es veu rodó és l'edifici del MoMA (el Museum of Modern Art de SF). No té tanta fama com el de Nova York i pel que m'han dit, els quadres que hi ha no són ni de bon tros els que hi ha a Manhattan però pel que es caracteritza és per l'arquitectura de l'edifici en sí.

Després se'n va anar cap al port i des d'allà es pot veure molt bé el Bay Bridge! és més gran que el Golden Gate (té 4 columnes en comptes de 2), i la forma és una mica diferent. Aquí és on uns dies més tard es xocaria el petroler que us vaig explicar!! i he de dir que de nit és moooolt maco aquest pont ja que s'ilumina completament (totes les columnes i també aquestes cordes de ferro que connecten les columnes!). La meva feina té una localització privilegiada i té unes grandíssimes vistes de nit!! es veu tot el Downtown amb els seus gratacels, l'AT&T (el camp de beisbol dels Giants, l'equip de SF! puc veure els partits des de la feina, a la pantalla gegant que tenen al camp!! XD), tot el port i també aquest pont... és un luxe poder veure la ciutat de nit des de la cinquena planta on estic!!

Com era el dia de Halloween i hi havia festeta a la feina, vam quedar que vingués al centre per viure algo típicament americà com és aquesta festa!! i de què creieu que podia anar disfressada la Nune??? jejejeje. Ale, només cal mirar les fotos!!

De diable!!!! jejejejeje. El Jordi em va portar el tratge de Barcelona i jo tota orgullosa amb ell (per cert, estava net... tret de la rentadora uns dies abans!! que sinó... pobre gent!!!). I era algo com contradictori estar treballant amb el tratge de diables!! era com barrejar feina i diversió en el mateix moment!! i la gent em feien conya perquè com el tratge porta picarols sempre sabien on estava!! però bueno, tot els laboratoris es van disfressar, uns abans i uns altres després, però imagineu-vos el que és passejar-te pels passadissos i trobar-te amb un tio vestit de dona o bé creurar-te amb el Zorro, o amb gent disfressada de ratolins,... jejejeje, boníssim!!! va haver una presentació al matí i la gent anava amb les disfresses i no sé què se li podia passar pel cap al pobre que estava fent la presentació al veure a la tota la gent asseguda i disfressada!!! i després de dinar, van fer un pica-pica i un concurs a la millor disfressa entre la gent que va voler participar!!

I després del concurs vam marxar cap a Castro, que és on ens van dir que hi havia la festa!!! i què ens vam trobar??? doncs amb moltíssima policia pels carrers principals del barri!!! no enteníem el perquè però després d'una estona, estant a l'andana del Muni i quan ja havíem estat fent una volta per allà veient l'ambient però sense veure la famosa rua, ens van donar uns papers que deien que la festa de Castro havia quedar cancelada, que els transports es tallarien (els metros no pararien a les principals estacions del barri i els busos no arribarien i que era millor que ningú intentés arribar a Castro!!! resulta que després em van explicar que l'any passat va haver gent amb pistoles ben entrada la nit i que aquest any per a que no tornés a passar van cancelar la festa!! què fort!!!! per això havia tanta policia!! això sí que és ser radical!!! però... creieu que en aquest cas, mort el gos, s'ha acabat la rabia???

Un petonàs!!!